نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد پزشکان خانواده در در گفتار و تشخیص صداقت داشته باشد.   نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در همایش "تبیین پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری" به گزارش خبرنگار وب دایزد؛ حجت الاسلام والمسلیمن محمدرضا ناصری در این همایش که با حضور فرمانداران، ائمه جماعت استان، روسا و مدیران بیمارستانها و شبکه های بهداشتی و درمانی یزد برگزار شده بود اظهارداشت: پزشک خانواده باید آموزش های لازم در زمینه های مختلف را دیده باشد و در عین حال نیز در گفتارو تشخیص صداقت داشته باشد.

وی بر دارابودن تعهدات در پزشکان خانواده تاکید کرد و افزود: با این مهم بیماران با اطمینان خاطر بیشتری جهت پیشگیری و تشخیص بیماری خود به پزشک مراجعه می کنند.

وی همچنین بر آموزش آموزه های دینی و اعتقادی پزشکان خانواده تاکید و تصریح کرد: همچین یک پزشک خانواده باید راهنمایی های لازم را در خصوص ارشاد و پیشگیری از بیماریها در بیماران ارائه نماید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ادامه سخنانش گفت: پزشک خانواده اگر بتواند با برنامه ریزی های لازم با بیماران خود ارتباط برقرار نمایند می تواند بیماریهای زمینه ای را در خانواده ها شناسایی و کنترل کنند و از طرفی در پیشگیری از بیماریها موثر واقع شود که این مهم خود منجر به کاهش عوارض بیماریها خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا